... som övergick i kyla

Jag gav min mamma reiki igår när hon var hemma hos oss. Jag tänkte att det kunde vara ett bra övningstillfälle och sa att jag kunde testa när hon bad om det. Jag blev varm över hela kroppen och tror det fungerade rätt bra. Hon kände ett stickande i fingrarna som man kan göra när man får eller ger reiki :)
Efter detta så blev jag så himla kall. Jag fick övergå direkt till tofflor och varm kofta på kvällen. Idag har jag också känt mig kallare än jag gjort under hela förra veckan. Jag fick höra av Ellen att det inte är så bra att ge andra reiki under denna treveckorsperiod då kroppen arbetar för fullt med att introducera reikin i mig själv. Logiskt! Ikväll ska jag ge mig själv reiki istället och fokusera på MIG under resterande introtid. 💗
Det var ändå härligt att kunna ge mamma reiki :) Får bli mer sånt när jag lärt mig lite mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

1111

Nu när jag kollade in på bloggen för att se mitt förra inlägg så såg att besökarantalet var på exakt 1,111. Änglanummer 1111 står för "...