Distansreiki

Jag fick distansreiki idag. Jag har haft ont lite varstans i kroppen de senaste dagarna och frågade Ellen om jag kunde få reiki av henne. Hon föreslog distansreiki så där satt jag i bilen på NetOnNets parkering och relaxade :)
Jag bad henne bl a att fokusera på min vad som gjort så himla ont på ett molnade sätt de senaste dagarna. Benet viker sig nästan när jag går som att jag sprungit hur långt som helst, men det får jag erkänna att jag inte alls gjort.
Hela distansreikin tar ca 10-15 minuter. Efter ca 5 minuter så kände jag att axlarna sjönk några centimeter i en hast och ryggen sjönk ihop lite extra. Jag blev så himla avslappnad! Nästan direkt fick jag ont i halsen också - rätt mycket ont i halsen. Det gav sig efter ca 10 minuter.
Hon började med att ge hela kroppen reiki och det hade kommit hur mycket som helst. <3 Tack för det spirit! Sedan fokuserade hon på olika områden och vaden hade som ett tjockt lager runt sig i auran. Hon fick bort det och då kom reikin in i vaden. Det var som en gaffel som satt fast i vaden och lite märklig energi. Hon sa att det kändes som att det hörde ihop med halsen - där har vi varför jag hade så ont i halsen! Det var lite för kort tid för att cleara allting och få rätsida på det men det kändes ändå bra att jag var på rätt spår att det hörde ihop med lite reiki och chakran som jag antagit innan.

Jag bad henne dra ett kort också - med ren allmän intention av vad jag behöver just nu. Hon tog fram kortleken och ett kort i princip hoppade ur leken :D



 





2 kommentarer:

  1. Åh det där är nåt jag skulle behöva har så ont just nu i kroppen & känner mig så orkeslös :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är helt grymt härligt! Man kan boka in distansreiki på Ellens hemsida tror jag. 200kr bara. Fast du skulle nog behöva en IRL en timme ;)

      Radera

1111

Nu när jag kollade in på bloggen för att se mitt förra inlägg så såg att besökarantalet var på exakt 1,111. Änglanummer 1111 står för "...