Läggning inför arbetsveckan

På måndag börjar arbetet igen efter semestern. Jag tänkte att det var en bra idé att göra en orakelkortsläggning inför arbetsveckan för att se vad den kan ha att erbjuda.


Måndag
Jag är där jag ska vara. Känslan av gemenskap och kärlek.

Tisdag
Lev här och nu. Inte gräma sig över saker som hänt. Jag ska inte drömma eller längta efter saker som varit eller till en tid som jag fantiserar som bättre.

Onsdag
Mycket spirituellt. Stöd från Spirit. Man får det man behöver, inte vad man vill.

Torsdag
Verkar bli en tuff dag men med hjälp så kommer jag koma starkare därifrån. Trampa vatten typ.

Fredag
Rock bottom. Ändring av beteende kan få en att gå långt!

Allmänt
Fråga någon som kan. 👌 

2 kommentarer:

  1. Mysigt med veckoläggning, har du någon bra sida för översättningar för orakelkort? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var kul med veckoläggning. Ska göra det oftare tror jag.
      Nej tyvärr vet jag ingen bra översättningssida. Man får med en bok med översättningar som jag lutar mig mot. Man kan ju tolka de utan text också och bara ta de intuitivt.

      Radera

1111

Nu när jag kollade in på bloggen för att se mitt förra inlägg så såg att besökarantalet var på exakt 1,111. Änglanummer 1111 står för "...