Trumresan igen

Nu när det har lagt sig lite kring trumresan, så kan jag tillägga lite mer fakta om dagen, och inte så mycket känslor som det mest blev i förra inlägget.

Innan jag ens gick in till studion där vi skulle ha trumresan så fick jag faktiskt plötsligt fram en bild framför min inre syn av en jättefin kanin eller hare. Den ar otroligt fluffig i pälsen och hade en stor fluffig vit svans. Som ett vitt moln. Pälsen var ljusbrun med vita inslag och som sagt jättehärligt mjuk. Jag såg den som bakifrån och bara halva, så inga öron eller ansikte. Men den kom så plötsligt att jag inte kunde ignorera tanken på den och så tydligt. Jag har inga direkta kopplingar till varken harar eller kaniner så det känns inte som en sådan grej som jag skulle börja tänka på eller just dyka upp som en bild så där. Därför blev jag lite extra besviken på att ingen hare/kanin ville visa sig under trumresan.


När vi skulle resa uppåt och träffa våra guider så kunde ansträngde jag mig som bara den en kort stund och fick fram att jag skulle klättra upp i trädet för att på så sätt komma upp, men så fort jag tog ett tag i trädet så for det upp med en jäkla fart som att "nä nä du ska då inte komma upp". Det var då jag gav upp den resan :D

Så visst, det hände ju ändå lite grann men inte alls i närheten av det som SKA hända på en trumresa så klart.
Jag och Ellen analyserade det där rätt kraftigt och hon fick till sig att det kunde vara en blockering hos mig som gör att jag inte ska dit än. När jag väl öppnar upp för den världen och det sorts seende så kommer nog betyda en rätt kraftig förändring i mitt liv. Något behövs bearbetas i mitt liv innan jag kommer dit tror vi. Jag ska testa en spirituell vägledning som Ellen tipsade om och det ska bli jättespännande. Mer om det när det närmar sig.

1 kommentar:

  1. Alltså jag blir så intresserad av detta alltså! Wohooo! Vi behöver en dag du & jag. <3

    SvaraRadera

1111

Nu när jag kollade in på bloggen för att se mitt förra inlägg så såg att besökarantalet var på exakt 1,111. Änglanummer 1111 står för "...