Smarta kort

Som jag skrev igår så gjorde jag lite meditation och drog ett kort på hur jag mådde under torsdagen. Fick inget till mig under meditationen och blev rent av irriterad av kortet jag fick. När man drar kort så spelar det roll om det är rättvänt eller uppochned. Jag har enbart fått uppochnedvända kort de senaste dagarna. Rättvända kort brukar betyda att man är på rätt väg, fortsätt så här, lite råd och så vidare. Uppochnedvända betyder typ precis tvärtom. Så här såg det ut igår:
 
Först kunde jag inte ens applicera det jag läste om kortet och tyckte att nu hade vi kommit helt ur synk jag och korten. Deppade ihop lite och tänkte stänga in korten i en låda ett tag. Sedan drog jag ett till kort utan att direkt tänka något alls. Haha det här fick jag då:

Okej, point taken - ska lita mer på min intuition och inte lägga all tillit till korten. 

Jag gjorde reiki på mig själv innan jag skulle sova sen. Jag kände att händerna blev alldeles varma och efter någon minut så kände jag att jag kopplade av i muskler som jag inte ens visste att jag spände. Jag blev alldeles lealös och blev så grundligt avkopplad att jag tror jag somnade inom en minut efter jag var klar med reikin. 
Drömde massa olika drömmar under natten. Varje dröm hade väldigt många människor med och jag kunde inte direkt känna vad jag skulle ta till mig men känner mig väl utvilad ändå idag. 
Det här blir nog en bra dag :)

1 kommentar:

  1. Vad fint att du blev så avslappnad av reikin! Det har varit väldigt mycket starka energier de senaste dagarna, är själv helt sonkad av allt �� Nya tag nu!

    SvaraRadera

1111

Nu när jag kollade in på bloggen för att se mitt förra inlägg så såg att besökarantalet var på exakt 1,111. Änglanummer 1111 står för "...