Rensning i hjärtchakrat

Igår var en sån dag man inte vill ha. Jag intalar mig att det var bra men usch så jobbigt det var. Det var dags för hjärtchakrat att rensas igen. (Skönt att jag snart är klar med vecka två av tre i denna reikiutrensning). Jag fick tillbaka min klump jag haft i magen av oro under några år och hade otroligt dålig stubin vad gäller tålamod. Jag kände mig totalt otillräcklig och ville bara vara själv och gömma mig för världen. Tillslut orkade jag inte längre och stängde ner mig i källaren medan min man fick ta hand om vår son. Jag satt och storgrät i en halvtimme och kände mig så sorgsen resten av dagen. :'( Kände tillslut inte ens varför jag kände som jag kände men kunde inte få det att sluta.
Idag är det bättre känsla i hela kroppen men känner av den krypande känslan av oro fortfarande lite. Jag hoppas att det har med hjärtchakrat att göra. Jag ska försöka få till en lugn kväll där jag kan göra lite reiki och meditation kring det. Ellen föreslog att dra ett kort på vad det är jag ska lära mig så ska göra det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

1111

Nu när jag kollade in på bloggen för att se mitt förra inlägg så såg att besökarantalet var på exakt 1,111. Änglanummer 1111 står för "...