Efter kurs

Jaha nu har det gått någon dag efter att jag nu fått tillgång till reikikällan. Känner mig inte väldigt annorlunda får jag säga men högst förvirrad och lite okoncentrerad (mer än vanligt då dvs ;) ). Inte konstigt med tanke på att man blivit uppkopplad mot en helt ny värld. Trodde jag skulle känna mig mer annorlunda.
I måndags gjorde jag reiki på mig själv - fokuserat på hjärtchakrat. Kände inte mycket alls får jag säga, men Ellen säger att det ska fungera även fast man inte alltid känner nåt så här i början. Jag gjorde även på en vän här på jobbet. Det blev en snabbreiki på 5-10 minuter men ville testa lite för att hålla igång det. Det fungerade rätt bra. Både hon och jag kände en värme när jag höll på axlarna samt värme på vänster sida när jag höll över huvudet, men inte på höger. Hon hade frusit hela dagen innan detta men efter så var hela hon varm. Häftigt!
Jag ska ju försöka "läka gamla sår" i hjärtchakrat så idag har jag en grön tröja på mig. Grön är färgen för just det chakrat. Tänker att jag ska börja dra ett kort då och då för detta också för att se om det är nåt mer jag kan göra förutom egenreiki.

Jag har märkt att det är rätt många träffar på denna blogg redan per dag så jag vill bara säga tack för att ni läser och hoppas att ni tycker det är intressant. Släng gärna iväg en kommentar om det är nåt som är extra intressant :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

1111

Nu när jag kollade in på bloggen för att se mitt förra inlägg så såg att besökarantalet var på exakt 1,111. Änglanummer 1111 står för "...