555

Jag är intresserad av så kallade änglanummer. Det är nummer som man ser ofta under en kort tid och som kommer med ett budskap. Igår när jag gick hem från jobbet så gick jag till hissarna. Vi har tre hissar bredvid varandra och jag jobbar på plan 5. Vanligtvis på eftermiddagen när man ska hem så brukar alla hissar vara på entréplan. Det är sällan en hiss som står på just plan 5. Igår när jag skulle hem så stod alla tre hissarna och väntade på plan 5. Det var som att alla femmor skrek åt mig att titta på dem. Även fast jag bara såg det en gång och inte upprepade gånger så kände jag mig manad att titta upp vad 555 betyder i änglanummer. Här har ni det: 

Den upprepande nummer 555 indikerar att stora förändringar i livet är i beredskap för dig - i ett mycket stort sätt. Änglanummer 555 berättar att betydande förändringar och transformationer är här för dig och du har en möjlighet att bryta ut ur puppan och avslöja det fantastiska liv du verkligen förtjänar som en andlig varelse. Ditt sanna livs syfte och sökväg väntar dig... 

W. O. W. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

1111

Nu när jag kollade in på bloggen för att se mitt förra inlägg så såg att besökarantalet var på exakt 1,111. Änglanummer 1111 står för "...