Årsläsning för året som är kvar

När jag fick hem mina kristaller/stenar igår så ville jag börja med att använda dem i en årsläsning för året som är kvar. Man kan göra årsläsning på flera sätt men jag tog en enkel variant där man lägger ett kort för varje månad. Eftersom det är mitt i året så gjorde jag för juni till december. Får göra en för hela 2020 i december.
Jag lade mina kristaller på rad och lade orakelkorten på rad ovanför och under dem. Jag tänker mig året som linjärt där man bara börjar om i januari.


Efter det vände jag dem en och en och läste i boken man får med till korten vad de innebär. Observera att jag fick kort nummer 22-18 på juli till november. Jag blandade rätt bra innan jag lade upp korten. :)


Det juni står för är en medial och sprituell månad. Bra tid för att använda orakelkort och liknande. Känns då bra att jag redan köpt stenar, pendel och gjort årsläsning med orakelkorten :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

1111

Nu när jag kollade in på bloggen för att se mitt förra inlägg så såg att besökarantalet var på exakt 1,111. Änglanummer 1111 står för "...