Första orakelkortet

Idag var jag en hel timme hos Ellen för reiki. Jag bad henne titta lite närmare på min ländrygg som jag haft problem med i många år. Hon fick dock börja med att rensa min aura. Den hade som stenplattor över sig som blockerade energin att komma in. Hon plockade bort dem och lade de över hennes tända ljus i rummet för att ”bränna upp” dem. Efter det kunde hon fortsätta. Hon gick igenom hela framsidan och sedan lade jag mig på mage. Hon höll händerna länge och väl över ländryggen. När hon var klar så sa hon att hon tagit bort en spjutspets från ryggen. Galet träffande då jag alltid säger att det känns som att någon sticker in en kniv i ryggen när man rör på det området. Det hade jag inte berättat för Ellen innan. Med andlig kirurgi tog hon bort spetsen och fyllde igen hålet med andligt ljus. Jag drog också mitt första kort från en orakelkortlek. Intentionen till kortdragningen var att få veta vad reikin kommer lära mig. Jag fick lustigt nog ”Healing - Återknyta till sin sanna natur”. Haha. Point taken. Ellen hade aldrig sett det kortet draget tidigare. Eftersom jag har börjat med reiki med intentionen att lära mig det själv och kunna ge det till andra så var det ju verkligen en handvisning att jag är på rätt väg.


Angående ryggen så hoppades jag att ryggen skulle bli bättre efteråt, som foten hade blivit tidigare. Tyvärr verkar det som att ryggen behöver hederlig vanlig sjukgymnastik också. Ingen skillnad alls har det blivit på ryggen. :( Rackarns... Jag undrar i vilket liv jag blev träffad av spjutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

1111

Nu när jag kollade in på bloggen för att se mitt förra inlägg så såg att besökarantalet var på exakt 1,111. Änglanummer 1111 står för "...