Reiki 2 avklarad

Hej allihopa!
I söndags fick jag mitt nya diplom. Reiki 2-kursen avklarad och jag är nu reikiterapeut och kan, om jag vill, nu ta betalt för mina reikisessioner. Hur roligt känns inte det?! :)


Man fick lära sig härliga och användbara symboler som boostar vissa funktioner. Det kryper i mig i väntan av användning för jag vet precis vilka som kan ha nytt av dessa. Dessvärre får/kan jag inte ge andra reiki på en månad ungefär. Efter en kurs så händer så mycket i ens egna chakran och kropp att man behöver all energi själv ett tag. Det var likadant efter reiki 1.

Känns jättekul att ha gjort kurs 2 i alla fall och jag ser fram emot att ge andra reiki och se om de känner någon skillnad. Tills dess boostar jag mig själv med reiki och hoppas att det inte blir alltför omtumlande med nya reikienergin.

1 kommentar:

1111

Nu när jag kollade in på bloggen för att se mitt förra inlägg så såg att besökarantalet var på exakt 1,111. Änglanummer 1111 står för "...