Hare på besök

Imorse när jag satte min son vid köksfönstret för att vinka av mig till jobbet så skuttade en hare förbi på vägen och upp på vår uppfart. Jättefin!
Jag kollade upp vad haren har för budskap (kände som att den var budskapig). Här är det:


Ur Solögas Djurens språk:
Hare
Släpp taget och ge dig hän i glädje. Ta det avgörande steget nu. Min gåva till dig är att visa företagsamhet.


Ur övernaturligt.ifokus.se om kraftdjurens betydelse:
Kanin och hareMakt, hjältemod, överflöd, växlingar och cykler
I den kinesiska zodiaken är kaninen det mest fördelaktiga tecknet. De som är födda i kaninen ska ha stor makt. I många kulturer anses kaninen vara en skapelse av månen med feminina energier. Detta innebär förmågan att se de olika cyklerna och växlingarna i naturen.


Jag jobbar fortfarande på mina blockeringar jag har så det här känns som ett litet budskap att raska på lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

1111

Nu när jag kollade in på bloggen för att se mitt förra inlägg så såg att besökarantalet var på exakt 1,111. Änglanummer 1111 står för "...