Granen

Idag var jag för första gången i Ellens nya lokal på Shendao. Samma ställe som vi ska ha reikikursen på i maj. Superhärligt ställe med massa ljus som flödar in i stora rummet utanför hennes lilla behandlingsrum.
Jag tog en halvtimme idag. Jag kände att det nog skulle räcka och det känns inte som att jag behövde någon genomgång av något specifikt. "Lite renovering bara" som Ellen sa :)
Granen som jag nämnde i mitt tidigare inlägg var även närvarande i denna session. Jag har funderat på att göra något med det utrymmet som finns där - som en sittplats eller liknande. Ellen såg under sessionen henne och mig just sitta under granen. Den där granen vill verkligen göra ett bra jobb som beskyddare. 😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

1111

Nu när jag kollade in på bloggen för att se mitt förra inlägg så såg att besökarantalet var på exakt 1,111. Änglanummer 1111 står för "...